Sunday 12 February 2012

Kem Kerohanian SM St Michael,Penampang, SABAH

Assalamualaikum, Alhamdulillah, baru-baru ini iaitu pada 10-12 Februari 2012 yang lalu, pihak Quest Solution Training & Consultancy telah dijemput oleh pihak Sek Men St Michael, Penampang, Sabah untuk mengendalikan satu program yang dinamakan Kem Kerohanian.

Objektif yang digariskan dalam kem ini ialah membantu para peserta dalam pembentukan sahsiah diri yang lebih baik seperti yang dituntut oleh agama.

Kem tiga hari dua malam ini telah disertai seramai 24 peserta Islam yang terdiri daripada pelajar-pelajar tingkatan 1 dan 5. Dalam kem ini, kami telah mengenengahkan modul A.I.S iaitu modul yang menerapkan pemahaman tentang Akidah, Ibadah dan Sahsiah.

Alhamdulillah, kem ini telah mendapat maklumbalas yang sangat memberangsangkan sama ada daripada pihak pengetua, pihak pengurusan, guru-guru mahupun pihak pelajar sek ini.

Diharapkan agar peserta-peserta kem dapat memanfaatkan segala input-input yang bermanfaat yang dikongsikan sepanjang program ini dijalankan.

Kami juga dari pihak QS memohon maaf atas kekurangan kami mengendalikan kem ini. Terima kasih atas kepercayaan yang diberikan kepada pihak kami.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | 100 Web Hosting